CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Wednesday, 18 August 2010

I'm sorry my lil' princess..

Masuk hari ni dah almost 2 minggu Qis dah stop susu badan. I had to stop it sebab each time die minum mesti rase lemah and nak pitam..told you this pregnancy is a bit different..kesian kat Qis..mase nak try stopkan tu,meleleh lah air mate ni..puas letak colgate,kopi and asam jawa bagai..

Nasib baik Qis tak menangis melalak nak jugak susu badan..it actually helps me a bit..sebab mama die ni yang terlebih sedih..The feeling of nak 'cerai susu' tu saddens me.Mane taknye,all this while, balik je kerja or each time die nak susu,punye la excited cari mama die..and that feeling when I have her close to me,takleh nak describe.sangat precious..Orang yang nyusu badan anak die mesti paham what I'm talking about ni..Tu yang bile nak cerai susu,takot sgt lepas ni x dapat nak rase tu semue..

My husband would tell me "la ayang ni, mesti la still same..ayg kan mama die..jgn pikir bukan2..you will only make this more difficult for the both of you." and its true,Qis akan sedih bile mama die sedih..

So there it is, I managed to fully breastfeed Qistina for 1 year and 5 months..I wish dapat buat sampi Qis 2 tahun but I just couldn't..My current condition won't let me..

To busyuk mama Arissa Qistina Sani,mama minta maaf sgt2 sebab terpaksa buat macam ni...Mama sayang Qis tau.you will always be my princess....*ishk,tulih ni pun leh wat genang air mata**lap cepat2 nanti org nampak*.

Ok,nanti nak cite pulak ape jadi lepas Qis putus susu..la ni nak pi wat kerja sat..

toodles peeps!

No comments: