CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Monday, 24 November 2008

tagged...ape tuh?

I was just reading Dirah's blog and there's this latest entry on her being tagged by Mynn..Sekarang baru ku paham ape kebendenye tagged tu...selame ni duk bace that people get tagged by others and I don't really bother to find out what it's all about.Haha..So, untuk membuatkan saya rasa tak ketinggalan, let me assumed that Dirah tagged me (since she said sape rase nak buat, dipersilakan..) So here it goes..

1. 7 fakta tentang saya
- saya sangat suke ketawa and when I laugh, its loud!Sorry, I just can't handle it..
-saya sangat suke memasak tapi saya tak suke basuh, sidai, lipat and gosok baju..kalu ade mesin yang boleh buat semue tu, I will buy one!
-saya tak suke org yang suke 'paku' orang lain, but can't accept 'dipaku org lain.so not cool!
-saya sangat suke CSI..
-saya peramah and murah dengan senyuman..
-I am not easily offended..I just don't care what people say..I like being me!
-Saya suke makan!
2. 7 perkara menakutkan saya di dunia
-mati tanpa sempat mengucap
-lipas!
-losing loved ones
-balasan Allah di dunia (straight punishment)
-natural disaster (coz we can't do anything bout it)
-kalu musim kemarau..saya x tahan panas dan cepat haus!
-manusia jahat (lagi menakutkan dari hantu)
3. 7 lagu buat masa sekarang
- lucky (jason mraz and that girl..x ingat la name die)
-hot and cold (Katy Perry or something)
-stand up (stand up to cancer)
-Aorora (estranged)
-Whateva you like (TI)
-If i were a boy (beyonce)
-Sempurna (Andra and The Back Bones)
4. 7 perkara selalu disebut
- OMG..are u serious?
-Ya allah, budak ini
-Biar betik..(biar betul)
-Tau xpe..
-Shut Up!
-Duh..
What ar?..
5. 7 perkara yang amat bernilai
-Allah
-Nyawa
-Suami dan anak
-Keluarga
-Rezeki
-Ilmu
-Kesihatan
6. 7 perkara pertama kali dalam hidup saya
- Pertama kali bercinta : with my husband!
-Pertama kali dapat kereta : PCS 1073
-Pertama kali berdikari : Sekolah Sains Sultan Haji Ahmad Shah Pekan
-Pertama kali drive : pergi perlis! sgt jauh!
-Pertama kali tengok wayang kat Gold Class : Max Payne! sgt jakun!haha..
-Pertama kali naik pentas : Darjah 1, naik amik hadiah untuk nombor 1 dalam kelas..haha..
-Pertama kali melancong ke luar Malaysia : Singapore, mase saya masih bayi..
7. 7 orang yang di tagged oleh saya
-xde nak tagged sape2..buat je kalu nak!

No comments: