CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Tuesday, 8 September 2009

PISSED.OFF

This kind of entry was done by Dirah once..When I read hers, I totally understand because I had organized a few events before..So, I have been in her shoes with the same experience! And now I am PISSED OFF lagi because I have to go through this all over again..

Manusia ni selalu ambil mudah certain2 things even if they know that it has effects on others..Cube bayangkan, as simple as confirming they are attending or not attending pun sangat-sangat susah..

Bukan susah pun, bile dijemput, check availability and text or call je kate 'attending' or 'not attending'..yes, i understand sometimes ade certain bende takes time nak kompem but can't you at least let the organizer know? xyah la berlagak macam orang besar asik nak organizer call or sms tanye nak pergi ke tak?nak pergi ke tak? macam orang takde keje lain nak buat!!

Bile tak organize, sibuk dok cari tanye taknak organize ke reunion this and that..and so when someone takes the initiative to organize, susah pulak nak confirmkan..nak kene call banyak kali bagai..this is one of the reason sometimes me, my hubby and a few of our usual organizer malas nak buat bende2 nih..

At the end of the day, I always tell myself, sape ade,adelah..xade sudah..kalu 4 orang je, maka 4 orang je lah yang ade..watpe kite nak pening kepale sengsorang..

I can be a very good organizer but kalau orang yang di invite adalah orang2 yang macam bagus, hebat macam mane pun kite, event takkan berape menjadi..sape makan cili, memang rase berasap!!

1 comment:

lilo said...

haha. annoying kan ppl like that?

konsep kite skarang, sape yg boleh confirm bagus. kalau buat diam tu, kite tinggal je. haha. malas nak layan.