CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Thursday, 28 January 2010

Kuala Pilah:food paradise???

I'm in Kuala Pilah now, safe and sound.Me and Qistina had reunited with Mr. Hubby*chicken dance*.This weekend akan dihabiskan di Kuala Pilah.We have a cousin's wedding to attend to.

It's raining outside and I hope the sun shines on the wedding day..eventhough I know if it doesn't rain, hari sgt panas and kering..*teringat matapelajaran Geografi:Kuala Pilah adalah antara tempat terkering di Malaysia..shushhh..*but I do want the event to run smoothly..

Well I guess I will be gaining a few more kgs this weekend.Kalau dok kat Pilah ni, almost every night mesti makan sedap2..the infamous ikan 3 rasa (declared by my family) and seafood at resthouse Pilah.

Alkisahnye kedai tomyam ni sgt sedap and murah..makan 9 orang ngan ikan 2 ekor with tomyam,sotong,sayur bagai will only cost you RM130-RM140..sgt murah okay!This restaurant is a must when I am in Pilah.So does the seafood in resthouse Pilah!

Plus, wedding nanti mesti makan menu lauk kampung..sup tulang, gulai daging,masak lemak umbut, and the menus go on and on...*drools*

Ok, nak buat kerje kasi peluh2 supaya perut lapar and boleh melantak makan dengan lahap berseleranya malan ni...

toodles peeps!

*sambil mule melompat bintang*

3 comments:

Unknown said...

wah!! sedapnye :)

Nurul 'Ain Mohd Amin said...

hehe..kak kem, mai la ke pilah...kampung ku yang panas kering dan terik..ahaksss!!

peri kesepian said...

kuala pilah ade kedai makan tom yam yg best ker?????/