CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Friday, 3 September 2010

Dam.Dam.Dum

Dam Dam Dum, bunyi mercun..

Aidilfitri is just around the corner and I seriously am so excited! Looking forward for the long holiday with family. Looking forward for the great ambience of having family and relatives around..

The best part about raya is of course meeting old friends and relatives who most of it,jumpe setahun sekali je..I must say,sometimes I get to now new relatives during Hari Raya.Cheh,nampak sgt tak amik tahu salah silah keluarga..

It was different back then when I was still not working because with Raya come an extra joy which is Duit Raya!what else?And I must say, the collections was superb sampai each time before raya, I had my own to-buy-list ok!ni case confident duit raya dapat banyak!

Ishk, sangat tak sabar nak raya..macam overly excited lak tahun ni..kuih dah buat 3 jenis..yang beli belum lagi.will buy some this weekend.

Suddenly teringat Nadirah Lahuree..My besties who is currently in Brisbane.Awak,kat sane ade kuih raya tak?coz I know you love cookies..Kalau nak,nanti order kat syaminah eh?hahaha...owh you know what?setiap kali kite bake kuih raya,mesti ingat awak!

oklah peeps,nak sambung buat kerja.pas raya ni nak kene layan auditor lak.dulu audit orang.sekarang aku lak kene audit.haha..

toodles!

1 comment:

lilo said...

thank you for thinking of me :) raya was okay, ada jugak one of my friends kat sini yg rajin buat cookies so tak kempunan sgt. and kite buat puding custard with kuah yg awak ajar tu! hahaha. although skrg kite main modify je sebab memory sgt tak meberangsangkan :P

hope you have a good raya. love you!