CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Tuesday, 5 October 2010

Salah ayat..

Ketika sedang berenak-enak duduk berborak bersama rakan2 di majlis tunang Sheila di Kuantan,aku dan En Hubby diajak join karaoke sempena birthday Feeda..

Memandangkan we have nothing to do malam tu, we agree to tag along and stay sampai Qis kate balik..hehe..And as the conversation goes on and on about the plan, I heard Feeda told Mynn:

Feeda:...........we book bilik tu sampai kul 3 pagi..start kul 11..
Mynn: owh ok...*pastu buat muke blurr seperti biase..Mynn being Mynn*

Then tanpa berfikir panjang, aku mencelah..

Aku: eh, kate Sue and Hez nak balik pagi esok...larat ke nak bangun and drive tu nanti??

Serentak Myn and Feeda pandang aku tapi tak menjawab..And then it hit me!*pang*

Aku:Eh, who am I trying to kid here???korang semue single-mingle..ape kesah balik kul bape or tido kol bape..aku ni je yang kategori kaum ibu...ishk,ishk,ishk...

Nilah akibat dok berborak and join aktiviti orang single..member ramai tak kahwin lagi..

*Ain,lain kali tengok dulu cakap ngan sape ok?kan dah malu..*

Adoi..sungguh macam mak-mak dah..nak buat camne..gaya hidup camtu dah lame stop..lagi2 dah ade anak..

2 comments:

mynn said...

sempat lagi kutuk aku blur kan. bertuah punye member. haha.

Unknown said...

ainnn.it's ok! probably i pun blur tt time sampai tak terjawab! hahahahha. kelakar gila. but thank you girls so so much for being there and for everything! and i love having little Qis around :D