CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Monday, 8 June 2009

Tagged

Myn- mayat menari, tagged saya.Jawapan saya adalah seperti berikut..


1. Apa perasaan sekarang?
- happy..sebab nak resign dah..but stress jugak, sebab still banyak keje!


2. Saya nak makan :
Fish n Chips cam kat Australia tu...sedap bangat!


3. Saya tak suka :
- orang yang judgemental (amik ayat dirah)


4. Impian saya :
- nak jadi full time housewife!not exactly 'fulltime' coz I'd love to open a cafe and at the same time I have all the time in the world for my kids!Sayang, cepat la kaya!


5. Haiwan yang saya tidak suka :
-LIPAS!


6. Saya harapkan :
- tomorrow is better than today and yesterday

7. Jika boleh diputarkan masa :
- i would love to hug my brother Angah again..even if its just for a minute..And tell him, how I wish baby Qis can get to know him.

8. Saya pada 10 tahun akan datang :
- sama macam mynn and dirah; 35 tahun! i don't mind, hopefully will be happier and wiser :)


9. Handphone saya adalah sebuah :
- alat untuk call and sms. on 24-7


10. Saya pernah berchenta sebanyak :
-sekali! dengan Sanizabri Awang. My hubby now!


11. Saya suka pada :
- orang yang tak fake!


12. Kawan-kawan saya :
- fun and crazy


13. Pernah dikhianati?
- pernah..


14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
- x kesah..what goes around comes around


15. Senaraikan 8 orang untuk di tag :
- anyone who's interested to do this, please go on..

No comments: