CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Friday, 23 April 2010

Elok ke camtu?

............................



letihla!



............................

pening!



...........................

rimas!

since last week banyak keje nak kene buat..tambah pulak nak melayan karenah orang..manusia ni banyak jenis perangai..kengkadang aku malas nak melayan..sikit2 marah,sikit2 masam muke..hadoi..fenin la..macam2..

banyak sangat bende yang tak puas hatinye..if hidup ni,x dapat sikit mende yang kite nak,nak merajuk/mara bagai,then teramat2 la rugi dan kesiannye..aku malas nak amik pusing..yang penting aku buat kerja aku and aku try tak tarik muke..x elok masam2 muke..

banyak lagi bende dalam dunia ni ku boleh amik kesah dari mende ntah hape2 ni..prinsip hidupku senang je..cool and jgn cepat amik hati..sebab kengkadang kalau kite amik hati,then orang tak layan,buat sakit hati sendiri je..lebih baik kite positifkan yang negatif and senyum je selalu..

manusia semue ade kelemahan..kengkadang sedap sangat dok cakap orang or salahkan2 orang lain sampai kite lupe kite ni pun tak perfect..cakap tak hagak2 pulak tu..yang peliknye orang2 camni bile nak sound orang bukan main lagi,tapi bile kene kat batang hidung sendiri,melenting tak tentu hala n masam muke..

haih manusia..kadang2 terasa diri tu macam elok sangat sampai lupe diri..lupe nak hormati orang sekeliling..x elok camtu..

*wink*

toodles!

No comments: