CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Wednesday, 28 April 2010

Tag Game - Handbag

Terbaca tag game ni dalam blog Kak Kem and it grabs my attention..Sebabnye lately ni I always complained about how heavy my bag was with things which I don't even know about.My hubby will only smile each time he has to hear my rants.

Yes, my bag IS a treasure bag. I can sometimes found unexpected things lurking inside and thanks to Ms-Adorable-Qistina.So,as at 28 April 2010,these are the things lurking inside my bag..
My dear beg.My lovely treasure box.this is a birthday give from Mr. Hubby,last year.I love this bag but as it is getting heavier with unknown things,I'm starting to think that this bag is getting less practical..

This si A MUST in my bag..for emergency cases..selalu bile tak bawak tu la, adenye insiden2 emergency..Qis,Qis..time mama terlupe bawak pampers la Qis nak buat bisness..

hand sanitizer.sgt penting now a days!


wet tissue..ni barang wajib dalam bag..sometimes bukan untuk anak je..sgt bergune bile kite masuk tandas yang kotor or tempat kotor..hehe..


This is my current purse..sometimes tuka2 pakai yang Mr. Hubby bagi for my last year's birthday.Xnak la tunjuk dalam..resit 2 tahun lepas pun ade kot..


Ini kunci my fiercy-red-ladybug..comel n jimat minyak tau!



Ini topi Qis..sentiase ade dalam beg ku..kengkadang keluar kereta panas terik,leh sarungkan je topi ni..


Ini semestinye diletak oleh Qistina..actually this is baskin robbin punye sudu..tak tahu la bile Qis letak dalam beg ni..


Pen mesti kene ade..sometimes u need to fill in forms or write something adhoc..mase tu,amik je dalam beg..xyah tunggu turn nak pinjam pen orang!


Kebetulan hari ni ade buku2 ni dalam beg..baru pas balik bank..simpan duit ok,bukan keluar duit!

Ini sah-sah Mr Hubby kesayanganku punye..I told you my beg ni multi-purpose..sometimes he tumpang his barang in my beg..xpe sayang,for you,anything!

Ini pun my favourite companion..the white one is mine, yang black tu ofis punye..


Ni kunci pelbagai..always in my beg..or sometimes tergantung je kat my leher..err,ignore la name kat tali tu eh..


And so the list of things ended..at least at this date..There are times the list would be longer with more unexpected things..I told you my bag is a trash treasure bag kan?Oh, and of course my camera is always in my bag..It was not in the picture but Mr Camera was the one who snap all these pics..
I don't want to tag anyone specific but feel free to do it..My dear peeps, why don't you show me what's in your bag?
*wink*
toodles!

No comments: