CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Tuesday, 24 November 2009

BP.impianku

Medela Freestyle Breastpump.


Ini adalah breastpump (BP) impian saya. I read tons of positive reviews on this one and saya rase breastpump ini sgt menarik..I'm currently using Avent Manual BP and yang ini pun saya suke but I want to own an electric BP. BP with double pumping especially. Tapi...yang ini mahal bangat dong..RM16xx (harga dekat http://www.mybreastpumpshop.com/ paling murah.promo,promo!)..waduh..

So after days of thinking, I've decided to go for Spectra 3 instead.Yang ni pun banyak good reviews from existing users.After all, this BP is way more murah affordable for a first time electric BP user like me.This is definitely in my wishlist for new year.I hope that this BP will increase my production for Qistina and her adiks..stop there!before you go any further,no I'm not pregnant..At least not for now.*wink*

Below are the things that I've decided to purchase.I'll be purchasing it at http://www.enjoybreastfeed.com/ sebab die bagi harge paling murah untuk Spectra 3 BP.Bende2 ni dah lame ade dalam shopping cart saya but tak tahu la bile nak belinye..duk je la kat situ diam2 dulu..hehe..saya tengah xde kumpul duit sekarang ni..


Spectra 3-boleh double pumping and ringan (tak seringan medela freestyle)



Spectra 3 Bag-nak simpan and carry the BP


SafetyPlus Bottle- untuk digunakan mase mengepam

Haa...comel tak barang2 ini?Semue ini dalam RM4xx..Semue ini untuk anak2 saya..I want the best for them.Doakan saya dapat hadiah beli semue ni eh..
Eh, tangan macam gatal pulak..orang kate kalau tangan gatal, nak dapat duit..Adekah En. Hubby nak bagi saye duit untuk membeli semue diatas?bestnyer...*daydreaming*
Nak bagi ayang duit eh sayang??hehe..*wink* lebiu!

No comments: