CINTA HATIKU

CINTA HATIKU

Monday, 19 November 2012

I'm a proud mom!


I have been successfully breastfeeding lil' Qairina till this very moment and are determine to continue doing so until she is 2 years old..Mase Qis dulu dapat breastfeed die setahun lebih je..

This couple of months has been a challenging months but I managed to do it. There was one time, nothing came out mase ku memerah sebab stress.Nangis mase tu..sedih and cuak sebab xde susu keluar..

I stopped for a while, cube bertenang, tengok muke anak, doa kat Allah and I start again..alhamdulillah.It worked. Mase tengah stress tu ade terpikir nak stopped breastfeed my daughter sebab cam tak mampu..kesian die..whatever emotions we had when we are breastfeeding our child die pun akan rase kan?

And I am so glad I didn't go on with the decision to stop.coz I'll be regretting it for the rest of my life..kenape pulak Qairina yang jadi mangse sebab mama die tak kuat kan? Syukran Ya Allah.

I'm a proud mom! I will continue selagi boleh! Chaiyock 'Ain!

2 comments:

♥ Vna ♥ said...

chaiyokk!

Anonymous said...

Salam. Sy ikuti blog pn krn sst sbb. Ya Allah, sy kagum dgn kkuatan pn. Pn. mmg ibu dan istri yg sgt tbh dan optimis. Sy ttp doakan agr pn sntiasa dlindungi dr sgala kbrukan. Pn. tak brsalah lngsng. mdh2n trus kuat demi anak2.